onsdag 28 december 2011

Juletider i Boden

Så julen är över för denna gång.. Tänk om det kunde varit några dagar till men nu är det som det är.. Norrländskan är åter på Stockholmsk mark och iofs så är det inte så farligt! Får ju va med Andy och så klart, gå till jobbet! Men julen i Boden har varit precis så som den ska vara, alldeles alldeles underbar! Massa lugn och ro, snö, lite kyla och familj och vänner! Julaftonen spenderade vi hemma hos syster och Mr André i deras timrade lada ute på gården. Öppen eld, frostiga fönster, ljus och mat och paket i mängder. Det var som att det är så julen ska firas! Julen i ladan.. Det var hur mysigt som helst och även i år hade vi turen att få besök av tomten! Alla har inte en sån tur ska ni veta! Hade ni tomten på besök? 

Sedan har jag följt schemat för att hinna träffa alla som jag känner att jag måste träffa. Dessvärre har jag några som jag inte hann med men så blir det ibland.. Tråkigt men sant när jag bara är uppe så få dagar.. Men sammanfattningsvis har jag haft en superbra julledighet hemma i Boden, det enda som fattades var Andreas.. Och självklart så här dagen efter jag kom hem, så längtar jag redan tillbaka!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar