söndag 18 december 2011

4e Advent

Jobbhelgen har kommit till sitt slut! Varit en väldigt bra helg på jobbet, ganska mysig och rolig men det är självklart alltid skönast att vara ledig. Bara heldag imorn måndag och sen onsdag kvar innan det är dags för lite välförtjänt julledighet! Som jag längtar! Hörrni där ute, snart är det jul igen! Längtar ni lika mycket som jag?! 

4e advent blev inte så lugn och avslappnad som man skulle kunna ha hoppats på. Den har spenderats jobbandes och sen så fort man kommer in genom dörren hemma var det bara ta tag i julstädningen och tvättberget! Jag städade och A tvättade, en mycket bra deal enligt oss båda. Jag avskyr tvättandet och A avskyr städningen så vi blev nöjda båda två! Så denna dag har varit väldigt lång.. Inte mkt sitt-tid.. Blev att jobba 7-16 och sen fortsätta 17-21 här hemma.. Så nu tänker jag se slutet på Bridget Jones dagbok här i sängen med så där krispiga nytvättade lakan.. Love! Och sen är det dags för kudden, imorn är det 7-21:30 som gäller, fast på jobbet hela tiden då.. Nu önskar jag er en god natts sömn! 

Puss&Kram 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar