onsdag 21 december 2011

11.12.21

För två år sen idag lämnade min älskade mormor oss.. Jag saknar henne varje dag och tänker på henne ofta. Som idag, drack citron-te på jobbet, det hade mormor alltid hemma. Så det var som att jag satt där i Övertorneå på kökssoffan och drack te.. Känns fortfarande overkligt att hon inte finns här på jorden mer än i våra hjärtan.. Mommo, jag saknar dig!

Har idag äntligen anlänt till Boden för julfirandet! Känns så skönt att vara hemma! Drog ett djupt andetag när jag klev av planet på Kallax, vilken luft! Och snö!! Vilket landskap! Känns bra att vara här! Nu ska jag njuta till fullo av dessa få dagar som jag ska vara här! Börjat idag med föräldrarna och vovven! Tänk va man kan sakna en hund och tror faktiskt min gamla tös hade saknat mig med.. Nu har jag krupit ner i sängen och ska sova, vilket jag tror kommer gå galant! Kan ju liksom inte gå fel.. Sov gott nu! Imorn kör vi vidare, dan före dan före doppardan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar