lördag 10 december 2011

11.12.10

Idag hoppade A in i bilen och drog på träningsläger inför vasaloppet så jag har FF här hemma.. Även om det kommer bli tomt så kommer det bli ganska så skönt oxå! Min dag har spenderats med att träffa Maggan, en gammal klasskompis som nu mer även jobbar här nere i Stockholm, på en fika inne i stan. Det var så roligt att få träffa henne och surra lite! Vi var inte ensamma i stan eftersom det är Nobel idag så var det vi och många många poliser och ja, en och annan civilare oxå som bara var på jakt efter rätt julklapp.. Vi hittade till slut en plats på ett mysigt fik och slog oss ner, Maggan till o med bjöd mig på fikat! Tack igen Maggan för en supertrevlig dag! Det gör vi om snart! 

Sen försökte jag kolla julklappar men nej, idag gick det inte.. Alltså, det var fan helt galet inne i stan! Hur många människor finns det egentligen?! På tok för många iaf! Men jag tog mig en tur in på Mio iaf och köpte stolskydd i fårskinn till våra köksstolar och så hittade jag även denna söta ren! Han var bara tvungen att följa med hem! Renen Rune tror jag mig bestämt att det får bli! Visst är Rune söt?! 

Nu ska jag byta om och dra mig mot stan för att träffa Diana för lite mat och vin! Ska bli trevlig och skönt att slippa sitta här hemma ensam.. Våra karlar är båda och tränar inför Vasaloppet så då passar vi på att ha lite tjejmys tillsammans! Hoppas ni där ute får en skön lördagkväll! Blir det Nobel ikväll kanske?! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar