fredag 16 december 2011

Fredag kväll..

Åter igen fredag, vart tar veckorna vägen?! Tycker det är fredag hela veckan lång nu mer.. Ikväll blir det att vara all by myself igen.. Sambon drar åter igen på personalfest och jag hänger ensam hemma.. Men jag tänker inte hänga läpp för det! Det blir go-middag och ett glas rött, för detta är min enda ledig kväll denna helg, resten spenderas på jobbet. Sista jobbhelgen detta år! Tror kanske det dåliga samvetet brände lite för dessa vackra tulpaner väntade på mig när jag kom hem, eller så var det bara för att jag är en så rackarns bra flickvän! Vet inte men de är underbara iaf! Tack älskling! 

Så vad har ni för er en kväll som denna? Ska ni se på Svenska hjältar på tv med underbara Mark Levengood? Eller kanske ska ni ut på galej? Själv blir det iaf att hänga med Mark i soffan och mest troligt fälla en tår eller två över alla fantastiska människor som finns där ute och hur de hjälper medmänniskor i nöd. Hoppas ni alla får en riktigt trevlig kväll vad ni än gör! 
Puss&Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar