torsdag 22 december 2011

11.12.22

Dan före dan före dopparedan är slut! Sista julklapparna är inköpta, bara en kvar imorn, och systemet är förbidraget.. Nu är det bara för julen att komma! Ja, typ iaf.. Lite smått pyssel imorn men SEN! Haft en mysig dag med mamma i Luleå och lite lunchdate med syster och sen ett supertrevligt avslut hemma hos Jimmy och Marlene! Jimmy firade in sina 29 år med tjocka släkten och jag som enda osläkting, fast iofs kan man nog kalla mig familj.. Har ju liksom varit det i 29 år nu.. Grattis igen Jimmy! Hoppas du haft en fin dag och att senapen smakar! Smaka dock av den innan ni bjuder på den på julafton...

Det är såna här kvällar jag inser hur mkt jag saknar min familj och mina vänner! Så underbart att få hänga tillsammans en kväll! Hoppas på fler kvällar med vänner denna korta julvistelse.. Några kvar att "beta" av.. Så mkt att göra, dessvärre så lite tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar