lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Då var 2011 nästan över och ett nytt år nalkas, 2012. Omöjligt att komma ihåg allt som hänt 2011 men det har sammanfattningsvis varit ett mycket bra år! Jag tog min examen som sjuksköterska i januari och fick mig ett kanonbra jobb i februari, som jag är glad att jag har varje dag! Det är utmanade, lärorikt, givande, alla fina kämpande patienter och alla mina underbara arbetskamrater, ja vilket jobb jag har!! Höjdpunkten för året skulle jag säga var NEW YORK!! Hur underbart var det inte?! Alla gator, mysiga gränder, alla höga höga hus, affärer, gula bilar, stämningen, frukosten, utsikten.. Ja, allt! Måste nog ta oss tillbaka dit snart! Efter det så har det mest handlat om jobbet men mycket annat skoj oxå, så klart! Visst har det varit ett bra år? Vad var höjdpunkten för er?

Nu ser jag fram emot ett nytt givande och utvecklande år! Jag känner på mig att det kommer bli ett underbart år! Vi börjar med att fira in det hemma hos några vänner till Andreas. Det blir fem-rätters och fyrverkerier och bubbel! Nu ska jag fixa frukost, ut på en promenad och sedan sätta igång med fixet! 

Så Gott Nytt År alla mina små läsare! Jag är glad att jag har er alla! Hoppas ni får en underbar kväll och att det nya året kommer bjuda på många underbara händelser! 

Ta hand om er!
Puss&Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar