torsdag 8 december 2011

11.12.08

Då var det snart dags att bege mig mot jobbet igen, andra kvällen i rad. Inte så ofta jag lägger mig schema så men det är iofs ganska skönt eftersom det ger mig sovmorgon, så jag klagar inte! Jag får i lugn och ro att vakna, ligga kvar i sängen när Andreas kliver upp.. Det måste vara bland det skönaste en morgon, att få ligga kvar när den andre måste kliva upp.. Ja, jag erkänner, det bor en liten djävul i mig! Men tycker ni inte det?! Men oftast är det ju jag som kliver upp 5 och A får ligga kvar, så jag tycker att de få gånger jag ligger kvar får jag gott och väl njuta och retas lite!

Idag önskade jag så att det skulle kommit snö! Vit fluffig snö! Men ingenting, bara solen som visade sig idag och ger minusgrader och ishalka.. Kanske dags att ta fram dunjackan snart för vårjackan börjar bli lite smått kall.. och köpa ett par vinterskor för det börjar vara lite kallt om tårna.. 

Nu önskar jag er där ute en bra torsdag! Bara en dag till helg för de flesta, inte för mig för jag får ledig imorn men för er andra! Så bit ihop nu, inte många timmar kvar tills det är fredag eftermiddag och ni får ta ett glas vin, äta god mat och bara njuta av ledigheten! 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar