torsdag 1 december 2011

11.12.01

Första december och ingen snö så långt ögat kan nå.. Va tusan är det som händer?! Jag vill ha snö nu! Men även fast det inte är nån snö och första december så har jag haft en superbra dag! Jag har spenderat hela dagen med Sanna! Vi började med fika i Pub-huset och lite skvaller och styrde sedan kosan mot bion för att äntligen få se Breaking Dawn! Åh, så bra den var!!! Nästa del kommer dock först nästa november... Hur ska vi kunna vänta så länge?! Ett helt år bort, då slog mig tanken, undra hur livet ser ut om ett år.. Det lär ju visa sig men man blir ju ändå lite nyfiken... Va tror ni att ni gör om ett år?! 

Sen blev det iaf lite julklappsjakt.. För mig enbart nitlotter medan Sanna hittade en.. Jag måste komma igång med klapphandeln snarast men va tusan önskar ni er?! Sen var det som dags att dra sig hemåt för att spisa lite mat MEN så blev det inte för vi kom på att vi skulle äta middag oxå när vi ändå ses! Så klokt av oss! Det blev hamburgare på Texas Longhorn istället för korv och mackisar hemma.. OMG! Rackarns så gott det var! Så nu väl hemma är jag mätt och törstig... Kommer nog somna gott på den här mätta magen.. Tack Sanna för en superbra dag! Glad att jag har dig! Ha det gott i Norge nu! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar