fredag 9 december 2011

FREDAG!

Snön som utlovades igår och under natten lyser med sin frånvaro.. Eller ja lite snö har det kommit men nu vräker regnet ner så den fick inte stanna kvar utan smälter fort just nu.. Fasiken så tråkigt! Jag som längtar så efter snön.. Det verkar bli att jag får längta lite till! 

Blev att arbeta en hel vecka i streck så idag är det så skönt att äntligen få vara ledig. Skulle varit ledig i tisdags men istället blev det en kurs för mig så då fick jag fredagen ledig istället vilket jag idag njuter av men i tisdags kändes det långt borta. Så planen för dagen var att åka in på stan för att se om jag hittar några julklappar men eftersom regnet öser ner så är jag inte så pigg på det.. Men får väl ta med mig paraplyet och skynda mig in.. Kanske hitta nån liten klapp, det hade varit så skönt att få bocka av nån iaf.. Inte lika långt till målet då! Ja ja, rycker väl upp mig då och åker mot stan! Hoppas regnet håller lite folk borta så det inte är så många att trängas med! Ha en skön dag alla fina!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar