måndag 5 december 2011

11.12.05

Äntligen är arbetshelgen över.. Har inte haft en minut över att slänga in några rader här men så är det ibland.. Hoppas ni har klarat er iaf! Nu är det bara en jobbhelg kvar detta år.. Gött! Och vet ni nå ännu bättre, idag kom första flingorna här i Stockholm! Inte för att det var massor men jag såg dem iaf! Man kunde ana lite vitt på marken och sen nu på kvällen kom det några fler ensamma flingor.. Tror folk undrar vad det är för en som står och stirrar upp i skyn och ser helt lyrisk ut.. Jag älskar när det snöar!! Och första snön är ju som speciell! Kanske blir det vinter med snö även i år.. 

Efter jobbet satte jag Andreas på städningen och jag tog själv tag i mat och bak. Idag blev det saffran av olika slag. Saffransbullmuffins och saffransbiscotti. Kan bara säga så här, det blev ett hejdundandes gott kvällsfika här hemma ikväll! Hoppas damerna som kommer på besök imorn kommer bli nöjda med mitt bak! Jag har ju lovat gofika ett bra tag nu.. De där muffisarna var galet goda! Får slänga ut receptet här så ni oxå kan baka!! Tar med mig några biscotti till den kurs vi ska på imorn, jag och några kollegor, så vi har lite på fikarasten. Nähä, in i duschen och bums i sängs! Go natt alla! Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar