torsdag 15 december 2011

Ho Ho Ho..

Dagens julklappsjakt gick faktiskt förvånansvärt bra! Många av luckorna är fyllda och det känns så bra! Däremot är det nån liten kvar som får åtgärdas under dagarna som kommer.. Helt ärligt var det för att jag inte pallade att vara kvar i stan, det var så jävla mycket folk! Trodde jag skulle bli tokig och få nåt utbrott på nån stackare med barnvagn som stod i vägen.. Eller nån rökare som blossar mitt bland trängandes, stressade shoppare.. Men jag höll mig! Så jag drog mig hemåt till lugnet.. Plockade med mig lite vackra amaryllis från Hötorget. Nu längtar jag till de slår ut! Blir som lite vackrare då och då kanske julkänslan slår in! Hittade även ett måste till mig själv, nya skor! Ett par svarta curlingkängor med lite skinndetaljer.. Mkt fina och sköna! Köpte ett par förra året men de får jag bara skavsår av så det var ett måste att köpa ett par nya för vårskorna är lite lite kalla... och förhoppningsvis är det snö hemma i norr! Eller är den borta nu!?  

1 kommentar:

  1. Ja du nu börjar det tyvärr ta på den. Bara regn och regn. Isvägar och slask men jag hoppas innerligt att det vänder snart :)

    SvaraRadera