tisdag 8 november 2011

Boden-kväll!

Nyss hemkommen från en helt galet bra middag på nya Scandic Grand Central med mina Boden-brudar! Det var Stina, Hanna, Malin och idag ärades vi även med närvaro av Johanna S oxå! Det var så roligt att få hänga med alla tjejer och bara få vara! Skvallra lite om vad som händer, hur livet som gift är, hur det går för läkaren i hennes nya roll, hur de andra släpar kvar på sina jobb och kanske borde snegla på annat. Som vi kom fram till ikväll, livet är för kort för att slängas bort! Nu gör vi nåt för oss själva och lever i nuet! Det är alldeles för sällan vi ses men när vi ses är det alltid lika roligt! Jag gissar på att folket runt omkring oss funderade vad som var så roligt eftersom vi mestadels skrattade högt och ljudligt! Känns så upplyftande att ha spenderat en kväll med dem! Batterierna blev lite påfyllda och det behövs alltid så här i höstmörkret! 

Men nu är det dags för sängen så jag pallrar mig upp imorn vid 05:10.. Natti natt vännerna mina och tjejer, tack för ikväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar