fredag 11 november 2011

11.11.11

11:11, 11.11.11 ringde mamma! Det ska jag komma ihåg när jag tänker tillbaka på denna historiska dag! Hon sa att hon hört att man skulle fota hur det såg ut just då, så här har ni bilden! Inte så glatt ute på Stopvägen idag.. Man önskar ju att något hade kunnat hända denna dag som man kunde med glädje få komma ihåg, som att kanske Andreas skulle kunna fria?! Eller att man skulle vinna massa pengar på lotto.. Eller träffa George Clooney på väg till jobbet.. Ja, ni förstår nåt större.. Men tyvärr blir det mest troligt inte så händelserikt idag eftersom jag kommer spendera hela dagen och kvällen på jobbet! Inte fy skam det men det men inte nåt jag kommer skriva in i min historiebok. Andreas kan skriva in att Leif GW ringde honom, det är ganska coolt ju! Och inte för nåt olagligt han gjort utan p.g.a jobbet.. Men ändå, Leif GW! 

Jag hoppas att ni där ute kommer få vara med om nåt häftigt denna udda dag! Ni kan väl berätta om nåt speciellt hände?! Ha en bra 11.11.11-dag nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar