torsdag 24 november 2011

11.11.24

Oj så skönt det var med lite sovmorgon idag.. Kvällsjobb är inte så tokigt, inte för en morgontrötter som jag iaf.. Gillar att man kan lufsa runt i morgonrocken tills det är dags att dra iväg mot tåget.. Ibland slöar jag bara fram tills det är dags för jobb men idag drog fram symaskinen för att göra lite nytta. Andreas har spräckt byxorna i grenen och som den hemmafru jag är ibland skulle jag försöka laga dem men det var lättare sagt än gjort.. Summa sumarum, han får lämna in dem hos nån.. Jag klarade det inte... Hade inte blivit snyggt.. Alldeles för pilligt och kommer inte åt nog mkt.. Jag erkänner mig slagen.. 

Så ja, jag är fortfarande i morgonrocken och inser att klockan är faktiskt ganska mkt.. Bäst att hoppa i duschen så jag hinner med tågen idag.. Och hörrni, det är ju snart helg igen! Hur fort går inte tiden?! Galet! Om en månad är det JULAFTON!! Hel-snurrigt.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar