söndag 6 november 2011

Lever i ett mörker..

Snart kommer jag bli tossig! Vi hittar inga lampor att köpa.. Det är lite problematiskt eftersom vi vill ha olika och har svårt att komma överens men hur jäkla svårt kan det va?! Vi behöver lampor till sängborden, taket i sovrummet plus lampa att ha över köksbordet.. Och just ja, ny lampa till vardagsrumsfönstret oxå.. Så som ni kanske förstår så har vi några att inhandla.. Men vi hittar ju inga! Eller vi hittar många men ingen som duger till oss båda. Så nu när jag är ute och går i mörkret så går jag och glor in i alla fönster som en  för att se vad folk har för lampor och då kanske få lite inspiration till vad vi ska köpa.. Tänk om jag kunde få fria händer och köpa hem några, placera ut och sen kan Andreas få se dem på plats och efter det ta ett beslut om han gillar eller inte.. Tror det skulle vara det lättaste! Eller varför inte bara låta mig bestämma?! 







1 kommentar:

  1. I Boden får man ju låna hem lampor från butikerna för att prova, undrar om man får det någonstans i Stockholm? Kanske om du lämnar något i pant? Eller köp på öppet köp. Man måste nästan prova lampor på plats!

    SvaraRadera