torsdag 10 november 2011

Busiga jag..

Idag har jag varit ledig och njutit till fullo! Dagen till ära fick jag ha Andreas bil så kunde åka ut på lite äventyr. Första stopp var Mio eftersom jag hade hittat en lampa som jag tänkte spana in och kanske inhandla. Lampan fanns inte MEN jag hittade en annan och den fick följa med mig hem! Eller två stycken så klart eftersom de ska placeras ut på sängborden! Det busiga i det hela är att jag inte sagt nåt till Andreas... Vi får väl se vad han säger när han kommer hem och ser dem.. Tänkte att han skulle få se dem på plats istället för att se de på bild och då ha lättare att säga nej.. Jag har behållit plasten på skärmarna så vi kan lämna tillbaka dem om han inte kan stå ut med dem.. Håll tummarna med mig att han kommer gilla dem för jag är så nöjd! Det blev jättefint, alldeles lagom! Sovrummet börjar äntligen ta form. Nästa steg, sy en sängkappa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar