tisdag 20 september 2011

Tisdag som känns som måndag..

Så idag var det dags för arbete igen efter 5 dagars ledighet, eller ja, torsdag var jag ju sjuk och sen ledig fyra till.. Men de dagarna har jag ju också försökt krya på mig så har egentligen mer varit sjukdagar än ledighet.. Men det var roligt att komma tillbaka till jobbet! Träffa alla fina arbetskamrater och patienter som säger att de saknat en och undrat var man har hållt hus. Det värmer verkligen! Fan vilket bra jobb jag har! Men jag känner i kroppen att den inte är helt frisk, har som varit trött och hängig hela dagen. Så fort jag kom hem efter jobbet störtade jag i soffan och sov ett tag.. Helt slut efter en dags jobb så det är väl lika bra att gå och natta nu så jag får några timmars sömn. Eftermiddagsjobb imorn vilket innebär sovmorgon! 

Imorn är det onsdag och sen torsdag och då kommer Madde på besök! Ska bli så jäkla roligt att få hit henne! Vi ska göra stan, äta hotellfrukost, shoppa, äta gott, dricka vin, surra och så ska vi på Hannas 30 årsfest på lördagen! Ser verkligen fram emot den här helgen! Känns som att det kommer bli några bra dagar! 

Mot sängen då så jag blir frisk nån gång! 

Natti natt 


Finbesök hela helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar