måndag 19 september 2011

Modebloggare för en dag..

Måste få leka lite modebloggare och visa upp mina nya snygga jeans och skor. När jag var på stan här om dan för att hitta en födelsedagspresent till Andreas, alltså letade inte ens nåt till mig själv, ja då hittar jag massor som jag ville ha.. Men dessa fick iaf följa med mig hem. Jeansen kommer från Weekday som har gjort en serie av jeans som har namn efter veckodagens alla dagar, dessa heter Tuesday morning. Smala ben och vanlig höjd på midjan. De är så jäkla snygga! Blir ett par till fast i en annan färg eftersom de bara kostar 400 kr. Och sen har vi skorna från Nilson. Modellen var "inne" förra året då Acne kom med ett par men verkar vara lika heta även i år. Har småkollat lite efter ett par skor i cognac-färg och dessa var som perfekta så även de fick följa med hem! Jag är väldigt nöjd med shoppingen! Men nu måste nog låset på plånboken på..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar