torsdag 15 september 2011

Sjukling..

Ja, idag är det synd om mig.. Alltid skönt om nån tycker ltie synd om en när man är sjuk.. Känns som lite bättre då! Jag ligger nerbäddad i soffan och är sjukling.. Hostar och snorar som bara den! Dragit på mig en rejäl förkylning så nu är det bara vila bort skiten.. Så idag blev det att sjukskriva sig från jobbet. Tur att det har börjat lugna ner sig på avdelningen, annars hade jag legat här med ångest över att veta hur mycket de har att göra på jobbet.. Men nu ska jag ligga i soffan hela dagen, dricka mängder te och bara bli frisk! Måste däremot ta mig ut på en tur till apoteket. Min kära mamma har fixat mig lite Cocillana och annat gotta som ska plockas ut och hjälpa mig att bli frisk! 

Nerbäddad i soffan

Underhållning och vätska är A och O idag

Dagens outfit... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar