onsdag 21 september 2011

Jävlas inte med mig!

Idag är det kvällsjobb som gäller så passar på att ta igen lite tidningsläsning. Så skönt att få softa i soffan med en kopp te och en ny krispig tidning. Skön start på dagen inför jobbet. Men jag har även fått vara lite irriterad så  här på morgonkvisten! Våran jävla granne! För det första röker han som en tok inne i sin äcklig lägenhet och då när han öppnar sin balkongdörr så bolmar röken och lukten upp till oss och förpestar våran lägenhet! Det driver oss till vansinne, va fan kan man göra med en rökande granne?! Nåt måste göras! Men då nu när jag för en gångs skull har sovmorgon så vaknar jag av att jag hör musik dunkandes från Han.. Nåt dunkande jävulskap.. Sen blev allt tyst när jag så klart klev upp och skulle "spela tillbaka".. Men för ett tag sen drog det igång igen! Moahahaha.. Nu ska han få! Andreas har köpt en sound bar till vår tv. Den är stor och klumpig och jag erkänner att jag inte har gillat den alla dagar.. Men tack älskling för att du köpt den! Den har bra tryck och bas och det går att koppla in iPhonen i den så jag har spelat lite musik för honom där nere.. Lite bra musik med mycket mycket bas.. Sorry, men man jävlas inte med mig!! 








1 kommentar:

  1. På'n bara! Onda grannar skall med hög volym fördrivas :)

    SvaraRadera