fredag 16 september 2011

Fredag

Skönt att vakna och känna att man mår lite bättre men fortfarande är denna jäkla hosta här och jävlas med mig.. Rösten som igår var raspig och hes som att jag druckit en liter whiskey och rökt fem pack cigaretter, är idag mycket bättre.. Bara lite rasp kvar! Jag får helt enkelt kämpa vidare med meducinen, vila och dricka mängder te så kanske det känns bättre snart! Men det känns lite surt att känna sig hängig nu när jag är ledig i hela fyra dagar.. Jag får väl helt enkelt spela att jag känner mig piggare än vad jag gör! För idag kan jag inte bara ligga i soffan och vila utan måste ta mig in till stan för att hitta en födelsedagspresent till Andreas som fyller år imorn. Men det blir ganska skönt att lämna lägenheten ett tag och komma ut i solen och se lite folk! Hoppas ni där ute får en härlig fredag! Hörs under dagen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar