tisdag 27 september 2011

Sova tack!

Det var länge sen jag gick och la mig halv tio, kommer inte ens ihåg senast.. Men jag är bara så trött! Den här helgen tog kol på mig och lägg till förkylning och tidiga mornar på jobbet så kanske vi har en förklaring till varför jag bara vill sova.. Eftersom jag gärna är vaken om kvällarna och ofta jobbar dag så blir det att jag oftast bara sover fem timmar per natt och då blir jag som lite trötter.. Får som inte känna mig riktigt utvilad eftersom jag ofta måste kliva upp så jäkla tidigt. Idag på väg hem efter jobbet höll jag t.o.m på att somna på tåget.. Eller gjorde nog det i en sekund.. Nickade bokstavligt till, hakan i bröstet, hoppas utan snarkning iaf.... Nu vill jag bli frisk, piggna på mig lite, så jag kan ta mig ut och motionera och få lite energi av det kanske!

Sov gott mina fina vänner!

Puss&Kram

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar