söndag 18 september 2011

Sunday, bloody sunday

Då var söndagen här! Andreas har visningar och så jag njuter av söndagsmorgonen ensam med lite tv, läser bloggar och tidningar.. Jag älskar verkligen söndagar! Det är som nåt speciellt med den dagen, den liksom osar lugn och det är ju som min grej.. Om bara hostan skulle försvinna så skulle allt vara perfekt! 

Slänger in en bild från gårdagens mys-frukost som blev väldigt uppskattad.. Dagen till ära fick mina underbara tekoppar från Mon Amie komma fram. De är arvegods från min fina farmor Maj. Jag har älskat dem från att det jag var liten så jag vårdar dem väldigt ömt.. Bara vid vissa tillfällen de får komma fram, fast så kanske det inte borde vara!? Man kanske skulle använda dem mer, för att ära farmor.. Så får det allt bli! Hade så gärna velat ha en tekanna till.. Matchar inte riktigt med min rosa-blommiga.. Kanske får ta och hitta mig en på blocket eller någon antikaffär så samlingen blir mer komplett.. 


Blommor till födeledagsbarnet från svärföräldrarna i Boden
Man tager vad man haver. Hade inte nån kruka, fick bli en tekopp..  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar