lördag 22 oktober 2011

Tråkig lördag på stan

Varit på stan ensam idag och uträttat lite som jag behövde ha gjort innan jag åker mot Boden! Hittade det jag behövde förutom en jacka till mig själv.. Det börjar bli kallt nu men inte så kallt så vinterjackan behövs utan behöver ett mellanting.. Får söka igenom nätet och garderoben..

Fan va tråkigt det är att vara ensam en lördag! Andy hade nåt med sina vänner så då blir jag ensam.. Hade hellre jobbat! För mina fina upptagna vänner här i stockholm krävs det planering att få träffa, går oftast inte att komma på nåt spontant bara så där.. Hemma i Boden finns det fler som har tid för en spontafika på stan! Det är såna här dagar jag längtar hem till Boden.. Även fast Stockholm är fullt i folk kan det vara väldigt ensamt...

Efter att ha gjort mina ärenden på stan pausar jag lite med en kopp kaffe och en bulle i soffan. Tror jag ser senaste avsnittet av Greys till och njuter av eftermiddagen!

Hoppas ni har en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar