torsdag 13 oktober 2011

 Älskar att vara ledig så här mitt i veckan! Jag sov länge, låg kvar i sängen när jag vaknat och läste lite, upp och åt frukost i lugn och ro, ni vet som en lördag. Sen var det så att Andreas ville att jag skulle komma och hämta hans bil på hans jobb för han har personalfest ikväll och ja, bilen behövde komma hem och han skulle inte vara i tillstånd att köra. Så jag snörde på mig skorna och promenerade till Solna. Tur nog tog jag på mig en extra tröja precis innan jag gick för annars hade jag fan fryst ihjäl. Det blåste som tusan! Ibland tog man sig knappt framåt för att det var sån motvind.. Extra träning får man väl se de som men rackarns vilken vind.. När jag kom fram sprängde det i öronen och i huvudet.. Hade nog behövt en mössa! 

Eftersom A är på personalfest så passade jag på att mumsa lax till middag, ja det kanske ni såg. Nu ligger jag i soffan och slappar. Skönt att få bestämma kanal och göra vad jag vill! Men snart dags för sängen eftersom det är jobb imorn och sen resten av helgen oxå. Hoppas ni har en skön kväll ni där ute! 

Underbart promenadstråk runt en liten sjö

Heja Heja 


Så vackert ute i hösten

Lite rönnbär mamma, hur var det nu igen? Lite bär, mycket snö? 

Målet närmar sig..

Framme på svensk fnaskighetsförmedling Solna!

Och här är skönheten som ville hem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar