fredag 21 oktober 2011

FREDAG!

Det har inte börjat nå bra.. När klockan ringde 05:10 ville jag vara lugga kvar! Så trött men det som fick upp mig var mantrat, "imorn får du sova, imorn får du sova.." Så imorn ska jag ha sovmorgon! Längtar redan nu! Sen så var så klart underbara SL försenat, detta medför att jag missar mina tåg och då kommer sent till jobbet! Avskyr att sitta och vänta på dem hela tiden! Hur svårt kan det vara att komma i tid?! Min tid är för dyrbar för detta! SL, hur får jag kompensation för detta?! Nu är det bara hoppas på att dagen kommer bli bättre och bättre! Jobbet blir iaf bra! Det vet jag innan jag kommit fram för jag ska vara i köket med braiga Susanne! Blir fredagsmys hela dagen!

Hoppas ni andra haft en bättre start än mig och att ni kommer få en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar