måndag 17 oktober 2011

11.10.17

Vilken bra dag det har varit idag! Efter helgens jobb så har jag varit ledig idag och på det så har bäst-Madde varit nere i Stockholm över dagen. Vi har strosat runt i stan, ätit lunch, fikat och shoppat. Vi har verkligen haft en fin dag tillsammans förutom det att jag har haft så ont i magen. Så där magkatarr-brännigt och svidigt.. Inget skönt alls.. Gissar att det är stressen från jobbet som gör att min mage är lite kocko.. Ett tag efter det att jag ätit mat så kommer brännet och svidet så det är väl magsyran som bråkar.. Nåja, det löser sig! Sedan blev det middag på Vapiano dit även Malin slöt upp! Vilken mat och vilket sällskap! Så roligt att få träffa tjejerna igen, så roligt att få skratta som galningar och bara vara! Saknar dem varje dag! På Vapiano träffade jag även min handledare Helen från slutpraktiken på ortopeden och hennes mamma. Det visade sig att Helens mamma kände jag sen tidigare för det var min favoritfröken på dagis, Göta! Vilket sammanträffande och roligt att Göta fortfarande kände igen mig! Man kanske inte har förändrats så mycket de senaste åren...      

Måste även få visa upp mina nya fina handdukar från Missoni. Älskar färgerna, mönstret och tror det blir en perfekt piffning till badrummet. Har nog blivit inspirerad av min kära vän Hanna som är en total Missoni-fanatiker.. Kommer nog aldrig upp i dina kaliber Hanna men två handdukar i min samling iaf är ju en början! Nu ska bara toaletten storstädas så ska de få komma och hänga och förgylla min toa-tid!

Nu är det nog dags att gå och titta till A som ligger nerbäddad sjuk.. Inte lätt att vara sjuk när man är man..





1 kommentar:

  1. Johanna jag är så stolt, du kommer bli hookt tro mig=) Var väldigt fint att köpa hans och hennes färger, tror jag måste kopiera dig=)

    SvaraRadera