söndag 9 oktober 2011

Höstpromenad

Tog mig en promenad i det härliga höstvädret! Det är verkligen höst ute och jag njuter till fullo! Vilka färger! Jag älskar verkligen hösten och allt vad som den bär med sig. Det var verkligen skönt ute och det kändes härligt att få strosa runt bland löven och kolla in lite hus. Jag kan ärligt säga att jag verkligen längtar till den dagen då jag får ha mig ett eget hus. En egen trädgård att pyssla i så här inför vinterns kommande. Någon dag! Såg även en osminkad September ute i hösten. Fy fan va snygg hon är! Orättvist att nån kan vara så snygg utan att ha en gnutta smink på sig.. Varför kan det inte få vara så för mig oxå?! Attans.. Nåja, nu ska jag njuta av en kopp te och ljudet av att Andreas är i köket och lagar mat och jag sitter i soffan! Så som det ska vara! 

                                                  
                                        
                                        
                                                    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar