lördag 8 oktober 2011

Lördag

Haft en skön dag idag och hoppas på en vidare härlig kväll! Vi tog sovmorgon och lugn skön frukost innan vi tog oss ut. Vi åkte förbi Barkaby och drog en loop på outletet. Det var dåligt med fynd men en mössa från Peak Performance hittade jag iaf! Så nu längtar jag tills snön faller så jag får dra på mig den! Ja, jag längtar faktiskt efter snön! Skratta lite åt Stockholmarna när de försöker handskas med snön.. Fast nu kommer jag oxå bli drabbad av försenade tåg till och från jobbet så kanske inte kommer vara lika roligt i år... 

Nu har vi iaf krupit ner i soffan och andas ut lite, Andreas med en öl och jag med ett glas Basilisk. Ett rött vin jag varmt kan rekommendera! Middagen är redan intagen så det blir ostbricka lite senare. Nu hoppas jag alla ni där ute får en skön kväll! Njut av ledigheten för snart är vardagen här igen.. Skål för oss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar