söndag 23 oktober 2011

Jul

Nu har jag äntligen fått fingrarna ur och bokat flygresan hem till Boden över jul! Blir ju bara dyrare och dyrare för var dag som går och biljetterna blir färre men jag fick tag på några biljetter iaf. Blir 6 dagar hemma på snöig mark! När jag började på mitt jobb i februari så fick jag veta att påsk och jul skulle jobbas detta år. Något butter och nere tog jag emot det beskedet.. Första julen hemifrån.. Hur skulle det gå?! MEN sen för en månad sen kom det ett mail angående vilka som skulle jobba och då visade det sig att jag skulle vara ledig!! Snacka om att jag blev glad!! Den dagen gick jag som på moln! Så nu är biljetterna bokade och julen säkrad i år! Längtar redan men som tur är så får jag åka hemåt på onsdag redan för några dagars uppladdning.Så till dess har jag beställt palt och vill lägga till snö på den listan! Så kung Bore, ta en tur förbi Boden!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar