torsdag 14 april 2011

Sleepless in Stockholm

Va fan är det som hänt med mig?! Jag kan inte sova! Jag har alltid kunnat somna så fort jag har behövt det men nu.. jag ligger och vrider mig, stressar över klockan och ja blir vansinnig över att jag inte kan slappna av..  Och eftersom jag måste kliva upp 5 de flesta mornar så är detta väldigt frustrerande.. 3 timmar sömn är inget ideal när jag om dagarna behöver känna mig pigg för att klara av alla nya uppgifter på jobbet.. Va tusan ska jag göra för att komma tillbaka till mitt vanligt sömndruckna jag?! Handlar säkert om inre stress, får väl börja med nån slags avslappningsövning innan.. "Spänn sakta höger hand.. och slappna av.. Spänn nu höger ben... och slappna av.." Värt ett försök iaf!

Nu är det snart dags att dra sig mot jobbet för lite kvällsarbete! Härligt!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar