fredag 8 april 2011

Magsjuka

Jag har alltid trott att jag är en av dem som inte får magsjuka! Jag blir bara inte sjuk, så skönt! Men så jävla fel man kan ha... Har aldrig varit så här sjuk.. Jag känner mig otroligt ynklig och tycker synd om mig själv.. Har verkligen varit helt däckad hela dagen, vilket jag iofs fortfarande är.. Plus att Andy är inte hemma så jag har ingen som kan ta hand om mig och tycka synd om mig! Dagen har inte varit den bästa kan man ju verkligen säga.. Tur nog så svängde svärfar förbi med Proviva, Cola, bananer och tulpaner! Tur att jag har han! Annars hade jag nog inte överlevt dagen.. Så nu ska jag ta och styra upp lite fredagsmys! Ett glas blåbärsproviva, en banan och jag tror jag tokar till det med ett glas Cola oxå..

Hoppas ni andra mår bättre och har en bättre fredagskväll än va jag har!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar