lördag 9 april 2011

Lördagkväll

Nu börjar energin äntligen att återkomma! Fy fan va dålig jag har varit.. (ja, när man har magsjuka då får man tycka så här synd om sig själv) Nu längtar jag efter mat i alla dess former men magen vill inte riktigt samma som jag.. Tänk grillad oxfilé, stora hemmagjorda frasiga pommes, gräddig sås, gott mustigt rödvin.. Efterrätt.. Åh.. Imorn blir det nåt gott iaf!

Nu ska jag se på en efterlängtad serie precis i min smak, The Kennedys! Alla kläder och miljöer.. Underbart!




Hoppas ni har en härlig lördagkväll!

Puss&Kram

1 kommentar:

  1. Hur var den? Känns som att jag borde se den. Dock har jag måååånga saker på min "to see list"... Grey's tex, har inte sett ett enda avsnitt av nya säsongen. Desperate. True blood. House. Ja men shit, är ju fan ett heltidsjobb att hänga med här!

    SvaraRadera