lördag 16 april 2011

Lördag

Åh va jag älskar stämningen som infinner sig när det är helg! Har verkligen njutit till fullo hela dagen! Börjar dagen med sovmorgon.. Bästa början på en dag! Sen har vi varit runt och kollat in saker som ska inhandlas till den nya lägenheten. Bland annat ska vi köpa nytt matbord. Hur ska jag kunna välja?! Vill prova hur det ser ut på plats men det går väl inte.. Och samma med en matta.. Man vill se den tillsammans med soffan i vardagsrummet men det blir väl att hålla tummarna att det ser bra ut! Inför inflyttningen ska det även tapetseras i sovrummet. Jag fattar inte hur vi ska kunna bestämma oss.. Plus att vi verkar vela åt olika håll.. Men vad som än kommer upp kommer vara en förbättring mot vad det är nu och så är det ju inte så svårt att tapetsera över om det skulle visa sig bli totalgräsligt!

Och sen har vi kvällen som jag har stora förväntningar på! Först ska vi på Restaurang Kungsholmen. Andreas har skött sig så bra på jobbet så han har fått ett presentkort av sin chef på 1500 så här ska det ätas och drickas. För pengar tillbaka existerar ju inte!



Sedan bär det av mot fina Hanna och Markus som har fest! Temafest! Temat går i andan Jersey Shore! Nu kommer inte vi två tråkmånsar vara utklädda eftersom vi ska ut och äta innan och visa oss bland folk men det ska bli väldigt roligt att se alla andra sen! Brunkräm och kortkort antar jag det kommer vara massor av! 


Nej om man skulle ta och rycka upp sig! Dra igång lite musik, hälla upp ett glas rött och göra sig lite snyggare.. För i mjukisar tänker jag inte spendera kvällen!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar