tisdag 12 april 2011

Ledig dag

Var så skönt att få komma tillbaka till jobbet igår efter en helg i magsjukans tecken. Jag är så glad att jag trivs så in i bomben på avdelningen, både med arbetsuppgifterna men även alla fina arbetskollegor. Kunde inte ha det så mycket bättre! Men det är fortfarande väldigt mycket kvar att lära innan man är som proffsen som jobbar där.. Längtar till den dagen då jag kan känna mig säker i allt som sägs och görs.. Men man räknas som nybörjare i ett år så har ett tag kvar att lära mig..

Men idag är jag ledig och ska njuta av dagen! Med njuta menar jag städa och tvätta... Bara bita ihop och göra det, kommer kännas så mycket bättre när det är gjort! Kanske t.o.m börja gå igenom lite kläder att sortera ut inför flytten! Nu börjar det närma sig..

Då kör vi!

Puss&Kram

1 kommentar:

  1. Proffs? Jag väl? ;D det är fint att ha dig som ny arbetskamrat och du kommer snart bli lika duktiga som oss andra!

    SvaraRadera