tisdag 5 april 2011

New York, New York

Underbara, vackra, lockande, förtrollande New York! Vilken resa det var! Vi har promenerat miltals och bara tittat och förvånats över hur stort det var! Allt jag såg jag mig en wow-känsla.. Alla hus, gator, människor.. och shopping, all denna shopping! Om man ändå vore miljonär så man hade kunnat köpa allt man såg! Shoppade i massor, hittade jag nåt jag ville ha så köpte jag det men när vi var inne på Chanel och jag med drömmande ögon höll i och tittade på en klassisk svart väska i kalvskinn för 4000 dollar så sa Andy nej! Jag förstår inte...

Här kommer ett litet urval ur min shoppingkasse..

Underbar klänning i brun/grönt full i paljetter och stenar. Nån 30års fest som är på G?  

Somrig klänning fr Marc Jacobs


Blå/lila klänning fr See By Chloé. Denna dröm ska bäras på festligheter till sommaren! Marlene, får den godkänt?


Åh, min älskling Daria fr Mulberry! Love her! 


Dags att sätta igång med beach 2011 om man ska kunna bära upp dessa bikinis fr Victoria´s Secret..

Klart att man måste ha en matchande plånbok till en så fin väska.. 
Och det finns mera att visa men nu ska jag dra mig mot jobbet! Dag två på min karriär som sjuksköterska!

Puss & Kram Jo

2 kommentarer: