onsdag 27 april 2011

EasyTone




Idag innan jobbet passade jag på att inviga mina nya skor, EasyTone! Madde har talat så gott om de så jag var bara tvungen att köpa mig ett par! Ska visst träna häcken 28% mer än vanliga skor.. Finns det nåt att tveka över då?! Skulle inte tro det!

Så jag snörde på mig dem o drog ut på en runda i det härliga vädret.. Men fy satans va jag blev trött i benen! Vilken skillnad! Kommer definitivt ha träningsvärk imorn... Jag återkommer med resultat utifall häcken lyftes till nya höjder och blev fast som tjejernas i reklamen! Nu håller vi alla tummarna!

Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har också Easy Tone, ett par på jobbet och ett par när jag går ut med hundarna. Köpte dem dock i USA innan de blev populära i Sverige, och visste inte riktigt vad de var till för, utan mest för att de var jättesköna! Kan inte säga att de har hjälpt att aktivera musklerna mer, men jag har inte ont i ryggen nå mer på jobbet och bara det gör ju det värt köpet!

    Kram Mahtab

    SvaraRadera
  2. åh vill också ha sånna, behöver verkligen nya dojjer. Vad tyckte du om dem? Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dem! Jag kände definitivt skillnad mot vanliga skor! Köp! =)

    SvaraRadera
  4. jo d blir nog ett par sånna snart :)

    SvaraRadera