fredag 27 maj 2011

Retap

Måste bara visa mina fina nya retap-flaskor! Bara älskar dem! Rosa till mig och  blå till Andreas! Har sett flaskorna på Big Brother och igår då jag var och rantade runt på Kista galleria med Lina så hittade jag dem och slog till på två. En halvliter vatten glider ner lätt eftersom det är så roligt att dricka ur dem! Borde köpa en till och ha på jobbet.. Och på tal om jobbet så ringde chefen och frågade om jag kunde tänkte mig att jobba heldag imorn.. 7-21:30 känns lite segt en lördag men det är bra pengar och så är det fina tjejerna jag jobbar med så det kommer nog gå bra!  


Inget annat att göra än att fixa mig inför jobbet! Äta och sminka lite sen bär det av mot CAST igen! Hoppas på en bra helg på jobbet!

Puss&Kram

2 kommentarer:

  1. Kan man köpa dom över nätet?

    SvaraRadera
  2. Tror det.. Googla och se! Mina är köpta på Stockhome här i Stockholm..

    SvaraRadera