måndag 2 maj 2011

Ledig!

Oj så skönt det var med sovmorgon! Låg kvar en timme i sängen, glodde lite tv och bara njöt av att jag fick göra det.. Det är inte allt för ofta jag ligger kvar och drar mig i sängen men idag lyxade jag till det lite! Åt en lång frukost framför tvn.. Känns som att det var länge sen jag var ledig men så är ju faktiskt inte fallet.. Bara extra skönt idag! Så idag tänkte jag fira ledigheten med att sätta igång med att packa nån kartong inför flytten! Nu är det inte så länge kvar innan vi får vår nya fina lägenhet så det är nog dags att styra upp flyttorganisationen.. Man kan ju iaf tömma lite köksskåp med saker man inte behöver och kanske till o med kan få rensa och slänga lite! Älskar att rensa och slänga, så skönt för själen!

Nej, på med musiken och sätta igång då! Ha en bra dag alla!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar