måndag 23 maj 2011

Day off

Då var ännu en jobbhelgen över! Det har varit en mycket bra helg på jobbet, visst har det varit att göra men läget har varit under kontroll. Och tänk va bra arbetskollegor kan göra för att underlätta helgarbete! Susanne, Sussie och Anna, tack!

Idag är jag ledig! Tror det blir en bra dag idag! Lyxade till det med sovmorgon, såg nya Grey´s i soffan till frukosten och nu verkar det som att solen tittar fram också! Inte för att jag ska vara ute och njuta av solen idag utan ska stänga in mig i nya lägenheten. Ta på mig arbetskläderna, ladda med bra musik och sätta igång med målandet. Det ska bli så roligt! Inte så mycket kvar nu för att min duktiga sambo har kämpat på så bra i helgen men lite smågrejs har jag iaf att göra!


Jag hoppas ni där ute får en bra måndag också!

Puss&Kram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar