onsdag 11 maj 2011

Hasbeens

Nu har jag äntligen lagt en order på ett par träskor från Hasbeens. Var så nära förra sommaren men något kom i vägen.. Mest troligt mitt feta bidrag från CSN.. Men nu har jag iaf beställt ett par svarta skönheter! Bara hoppas på att de passar och är sköna så man pallar att strosa runt i dem hela sommaren!

Sommardrömmar

Imorn kommer Madde på besök över helgen!! Ska bli så skoj att hon kommer! Vi ska ha en härlig helg. Det blir hotellfrukost, middag med Sävast-brudarna, vin och sen, jag gissar på shopping! Men för att jag ska kunna vara ledig fredagen så måste jag imorn jobba 7-21:30... Kommer nog vara lite trött emellanåt imorn.. Men nog ska det allt gå bra! Inställningen blir att det ska bli skoj! Vi ser ju imorn.. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar