torsdag 26 maj 2011

Johanna - byggjobbare

Känns som att det enda jag nu gör om dagarna är att jobba eller fixa i nya lägenheten. Men det är så roligt att se resultatet växa fram! Vilken skillnad det blir! Det kommer bli så fint när det är klart! Det som nu är kvar är kakel i köket, slipande av golv och lite småmålande. Både golv och kakel tar Uffe-byggjobbare hand om med start på måndag. Och sen får vi äntligen börja flytta över saker! Vill börja pyssla NU men är väl bara andas lite, kommer nog hinna bli less innan det hela är klart.. 

Till slut fick vi ner kaklet.. fy fan.. 

Igår efter jobbet hann jag med en middag med Bodentjejerna! Madde och Lina var nere en sväng i storstan så vi passade på att styra ihop en middag med Malin. Blev en gomiddag på Papas! Mums va gott det var! Där hade jag kunnat sitta länge och dricka vin och bara mysa! Får bjuda Andy på middag där när vi är klar med allt! Som ett tack för hur mkt mer han har gjort i lägenheten än jag.. Han har slitit på sjukt bra! 

Nu ska jag allt ta och fixa mig en skål med glass och bara njuta lite här i sängen. Andreas spelar tvspel så jag är förpassad till sovrummet.. Men om jag ska vara ärlig så är det är ganska så mysigt! Imorn är det dags för jobb igen och sen hela helgen igen! Men sen är jag ledig två helger i rad och ja, sen är det ju snart semester! 

Simma lugnt där ute!

Puss&Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar