onsdag 25 september 2013

Va fan!

Det har varit nå knas med sidan så jag har inte kunnat publicera några inlägg.. Mamma, det blev lite sent, men skrevs igår iaf! Huvudsaken väl?! ❤ 

En ledig dag mitt i veckan är så härligt och så har det varit idag! Det är så skönt att Andreas också är ledig så vi får en mysig familjedag mitt i allt! Tyvärr betyder en ledig dag mitt i veckan att jag måste jobba hela helgen.. Men men, så är livet med jobb inom vården! Tjoohoo! 

Imorn är det planeringsdag med jobbet. Vi ska till Sigtuna och sova över! Sova borta utan Sigge, min första natt utan Sigge!! Får ont i magen av att bara tänka tanken... Men får väl försöka njuta av lite egentid och försöka sova 8 timmar, lär ju inte gå.. Andreas får köra mms-uppdatering hela dagen så jag klarar mig!

Goder natter folket!  

Dags att ta bort pallen snart, nån som kommit på att han kan klättra där.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar