söndag 15 september 2013

Då var det dags..

Imorgon är det skiftbyte i föräldraledigheten, jag ska börja jobba och Andreas ska nu vara hemma med Sigge! Hur har tiden kunnat gå så fort?! Det är helt sanslöst att det redan är dags för mig att återgå till jobbet.. Ser iofs fram emot att få träffa alla fina kollegor, patienter och få samtala med lite vuxna människor om dagarna! Kommer dock sakna min son så oändligt mycket.. Hur ska jag klara mig utan honom en hel dag?! Har bett om många uppdateringar under dagen! 

Vilken härlig tid det har varit att få vara mammaledig! Har njutit alla dagar, ja de flesta iaf.. Väldigt privilegierat att få vara hemma så pass mycket med sitt barn som man får i Sverige! Men nu är det alltså dags för den här mamman att börja  igen.. Galet! 

Bäst att försöka sova då, klockan ringer alldeles för tidigt.. Om jag känner mig själv rätt så kommer det bli få timmar sömn inatt. Brukar inte kunna sova när det är nåt stort som händer dagen efter.. Håll tummarna för mig imorn! Kram och god natt, här utifrån madrassen i vardagsrummet.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar