fredag 26 april 2013

Mamma och Sigge

Idag har det verkligen varit en mamma- och Siggedag! Vi har haft det jättemysigt, lunch på stan med Lisa som är på Stockholmsvisit, så roligt att se dig! Sen bar det hemåt för att fortsätta tvåsamheten! Andreas är på rajraj med jobbet, roligt för honom.. Längtar tills jag kan få gå på lite rajraj! Men visst är det slitigt att vara ensam med han hela dagen.. Ingen avlastning! Men vi har haft det mysigt och jag njuter av att vara hans mamma! Min älskling! ❤

Dessa dagar tänker jag alltid på de ensamstående föräldrar som finns där ute, fy fan vilket bra jobb de gör! Helt otroligt! Guldstjärna till dem! Varje dag klarar de allt det här på egen hand.. Nobelpris till de för hur de får ihop allt!

Nu sover äntligen min tjorviga underbara unge, så jag passar på att njuta av ett glas rosé och soffan!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar