onsdag 24 april 2013

Fuck cancer!

Mitt jobb har många fördelar och självklart med det jag jobbar med så är det otroligt många nackdelar.. En stor fördel är att man får träffa så många människor och få dela deras livsöden och deras djupaste kris de då går igenom.. Vissa patienter kommer man närmre än andra!

Det här var en av dem som blev min vän, vi skrattade och grät.. Vi var inte bara patient och vårdande sjuksköterska utan vi blev vänner! Och även hans fru blev min vän.. Detta var en som skulle klara sig! Klara av denna jävla sjukdom!

Tyvärr möttes jag idag av meddelandet att cancern vann..

Du är saknad! Hoppas du slipper ha ont och lida där du nu är.. ❤

Så var glad för att ni får vara friska och ha era älskade med er! Livet tas fan föregivet, kom ihåg att njuta och älska de ni har nära!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar