måndag 15 april 2013

Hemma!

Då var vi åter i Stockholm! Sigge tog tyvärr med sig sin förkylning så idag är vi inne och kurerar, vi har iofs hunnit ut till en ögondoktor.. Han har kisat och gnuggat sig mycket i ögonen och då jag googlat, så har jag läst att det kan han med skelning att göra. Pappan har skelat så vår bvc- sköterska tyckte vi skulle träffa en ögonläkare. Inga fel på ögonen! Vi fick däremot veta att Andreas inte kommer kunna bli pilot pga av sin skelning. Han har inget djupseende pga det. Vi, alla i familjen, fick titta på en bild med massa prickar på och så skulle man se vad som gömde sig bland prickarna och han såg inget så tyvärr måste han lägga drömmarna om JAS på hyllan.. Men jag har fortfarande möjlighet! Katt, bil och stjärna!

Nu sover min sjukling, så jag läser nya Sköna hem och lutar mig tillbaka i soffan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar