måndag 30 april 2012

Valborgsmässoafton

Redan Valborgsmässoafton, det betyder ju att det är 1a maj imorn! Hur fort går dagarna, veckorna och månaderna egentligen?! Det är ju helt galet! Snart är det ju augusti... Lite att hinna med innan dess bara.. Men oj så vi längtar! Maj, det betyder verkligen vår och tur nog så har våren definitivt kommit hit till Stockholm. Buskarna och träden har börjat slå ut, blommor vart man än ser och sopade gator. Sopade gator är väl om nåt vårtecken!?

Idag är jag ledig efter en väldigt slitig helg på jobbet.. Det känns inget bra alls för mig att stressa och slita så som vi har gjort i helgen.. Förhoppningsvis så lugnar det ner sig lite snart.. Men ska njuta till fullo idag av mina lediga timmar. Jag börjar med en lunch/fika med Lina som är här nere. Sen bär av till Stina för lite bebismys! Vi, jag, Malin och Hanna, ska äntligen få träffa Stinas lilla tjej! Ska bli så skoj! 

Ha en trevlig Valborg alla ni där ute! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar