torsdag 5 april 2012

Glad Påsk!

Sitter här och känner mig lite smått bitter.. Bitter för att det är så många av er där ute som får vara lediga och njuta av påsken. Själv ska jag vara på jobbet i princip hela tiden med start ikväll och avslut på måndag kväll. Så nu blir det kväll, dag på fredag, kväll lördag, heldag söndag och sen en kväll på måndag.. Och sen var den påskhelgen över! Men det jag ska försöka fokusera på är att det kommer bli bra med klirr i kassan! 

Men min största önskan idag är att vi skulle kunna åka uppåt och ut till stugan för att få fira påsk där med hela tjocka familjen! Vara ute, grilla, köra skoter, njuta av solen i en snödriva, basta och bara umgås! Jag bokar in oss till nästa år! 

Jag önskar er alla en Glad Påsk fylld med god mat och dryck, gott sällskap och en massa massa godis! Och M & J, jag hoppas er lilla påskpresent kommer i helgen oxå!! Längtar så!! Puss på er!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar